Svenska som främmande språk
https://www.sol.lu.se/sfs/ - 2025-12-13
Filtyp
https://www.sol.lu.se/sfs/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH11/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH12/VT2026/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH13/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH14/VT2026/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH11/VT2026/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH12/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH13/VT2026/ - 2025-12-13
https://www.ht.lu.se/kurs/SVEH14/ - 2025-12-13
What can we learn from fiction? In this article, I discuss this question from an ethnographic point of view. With the two notions intertextuality and the foreign as a starting point, I show how an idyllic view of Sweden affects two students, Hanna and Åsa, studying Swedish as a foreign language as part of their studies in Scandinavistics. The two students are familiar with the German cul-ture and
Om du behöver stöd i dina studier kan du få hjälp vid universitetet. Du kan till exempel läsa kurser i språk och akademiskt skrivande eller vända dig till Studieverkstaden. De kan hjälpa dig att förbättra din studieteknik och ge språkstöd. Universitetsstudier förutsätter att du har goda allmänna språkkunskaper. Dessutom behöver du lära dig att skriva akademiskt, det vill säga på ett sådant sätt at
https://www.lu.se/student/studentstod-och-halsa/stod-i-studieteknik-sprak-och-akademiskt-skrivande - 2025-12-14