Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "chatgpt" gav 231 sökträffar

Frågor och svar om GAI-verktyg

På den här sidan hittar du en sammanställning av vanliga frågor som ställs under våra webbinarier om GAI-verktyg. Frågor om funktion Hur skiljer sig generativa AI-verktyg från andra AI-verktyg? Generativa AI-verktyg skiljer sig från andra AI-verktyg eftersom de kan generera ny text, bilder och ljud som svar på enkla frågor skrivna med naturligt språk. De har "lärt sig" mönster och strukturer från

https://www.education.lu.se/aktuella-teman/generativa-ai-verktyg/fragor-och-svar-om-gai-verktyg - 2025-05-07

A2030 monthly update 230612

Agenda 2030 Graduate School monthly newsletter #5 2023-06-12 Ylva van Meeningen Hi! Yesterday was sunny. Today it is sunny. And tomorrow will be sunny (in Lund at least). It feels somewhat wrong to complain about having clear and sunny skies for about a month, but you also start to wonder what would happen if there is no rain soon. What will happen with the crops, the forests, the insects and othe

https://www.agenda2030graduateschool.lu.se/sites/agenda2030graduateschool.lu.se/files/2024-01/A2030_monthly%20update_230612.pdf - 2025-05-07

Academic writing and study skills

Academic integrityLUSEM is working actively to put a stop to plagiarism and other forms of prohibited working methods. We also use Urkund - an automatic system for detecting plagiarism.Academic integrityAcademic writingAcademic Skills Services (ASKS) provides free and confidential learning support, in English, for all students at LUSEM. This includes a comprehensive learning platform and a referen

https://www.lusem.lu.se/study/student-web/support-and-services-students/academic-writing-and-study-skills - 2025-05-07

AI related recommendations at LUSEM

At this page, recommendations, documents, and decisions made by LUSEM's AI committee are posted. Mandatory information on Canvas course pagesLUSEM’s AI committee has developed recommendations for mandatory information on Canvas course pages regarding students' use of generative Artificial Intelligence. The information is available in both Swedish and English.The purpose of the recommendations is t

https://www.lusem.lu.se/internal/support-and-resources/digital-tools/what-about-ai/ai-related-recommendations-lusem - 2025-05-07

Questions and answers on GAI tools

On this page, you will find an assortment of questions asked during our webinars about GAI tools. Questions about function What is the difference between generative AI and other AI? Generative AI tools differ from other AI tools because they can generate new text, images, and audio in response to simple questions written in natural language. They have "learned" patterns and structures from existin

https://www.education.lu.se/en/current-themes/generative-ai-tools/questions-and-answers-gai-tools - 2025-05-07

Workshop om generativ AI för kommunikatörer

Tack för att du deltog i vår workshop! Vi skulle vara väldigt tacksamma om du ville svara på ett par frågor om workshoppen och hur du upplevde den. /AI-KOM Hur väl levde workshoppen upp till dina förväntningar? 1 2 3 4 5 Inte allsHelt och hållet Hur relevanta kändes verktygen vi pratade om för dig? 1 2 3 4 5 Inte relevanta allsMycket relevanta Hur upplevde du delen om transkribering, undertexter o

https://www.webbpublicering.lu.se/formular/workshop-om-generativ-ai-kommunikatorer - 2025-05-07

Recommendations-Ai-eng-correct-logo

Namnlös Visiting address Tycho Brahes väg 1, Lund SWEDEN Website www.lusem.lu.se LUSEM AI Commit tee Recommendations for mandatory information on Canvas course pages regarding student use of generative artificial intelligence The purpose of these recommendations is to assist department leadership groups at Lund University School of Economics and Management (LUSEM) in determining the mandatory info

https://www.lusem.lu.se/internal/sites/lusem.lu.se.internal/files/2024-09/recommendations-Ai-eng-correct-logo.pdf - 2025-05-07

Superficially Plausible Outputs from a Black Box : Problematising GenAI Tools for Analysing Qualitative SoTL Data

Generative AI tools (GenAI) are increasingly used for academic tasks, including qualitative data analysis for the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL). In our practice as academic developers, we are frequently asked for advice on whether this use for GenAI is reliable, valid, and ethical. Since this is a new field, we have not been able to answer this confidently based on published literatu

Rekommendationer canvas info se

Post- och besöksadress Ole römers väg 6, 223 62 Lund Telefon +46 46-222 81 83 E-post bjorn.svensson@ics.lu.se Webbadress www.ics.lu.se Ekonomihögskolans AI-kommit té Rekommendationer för obligatorisk information på Canvas-kurssidor angående studenters användning av generativ artificiell intelligens Syftet med dessa rekommendationer är att stödja institutionsledningsgrupper vid Ekonomihögskolan vid

https://www.lusem.lu.se/internal/sites/lusem.lu.se.internal/files/2024-09/rekommendationer_canvas_info_se.pdf - 2025-05-07

Chatta med botten!

Chatta med botten! Hoppa till huvudinnehåll Vi använder cookies och andra spårningsteknologier för att förbättra användarupplevelsen på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser och för att analysera vår webbplatstrafik. Läs mer om cookies. Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. De

https://www.lth.se/article/chatta-med-botten-1/ - 2025-05-06

PSP 230201 nr1 protokoll

PROTOKOLL 1 :2023 Dnr STYR 2023/207 LUNDS UNIVERSITET Institutionen för psykologi Ledningsgruppen för psykologprogrammet Sammanträdesdatum 2023-02-01 Närvarande ledamöter Jonas Bjärehed Ordförande lnst för psykologi Kristian Almquist Studievägledare Daiva Daukantaite Lärarlag kurs 12 " - from§6 Dariush Djamnezhad Yrkeslivsrepresentant Robert Holmberg Lärarlag kurs I 0 lnst f psykologi tom§ 7 Tomas

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/2023-02/PSP%20230201%20nr1%20protokoll.pdf - 2025-05-06