Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "Canvas" gav 3408 sökträffar

MVES04 Schema 2021 20210309

Centrum för miljö- och klimatforskning, CEC, Miljövetenskaplig Utbildning, Sölvegatan 37, 223 62 Lund http://www.miljovetenskap.lu.se/ Schema MVES04 (tidigare MVEN06) - Miljöövervakning, 15p VT21 (Obs: alla tider med kvart!) Kurstid: 24 mars - 31 maj Kurschef: Adam Kristensson, tel:046-2227645, email: adam.kristensson@nuclear.lu.se Yann Clough, tel: 046-2226831, email: yann.clough@cec.lu.se Lärare

https://www.cec.lu.se/sv/sites/cec.lu.se.sv/files/2021-03/MVES04_Schema%202021_20210309.pdf - 2025-07-10

HEKA22 1 schema vt 2021

1 Postadress: Humanekologiska avdelningen, Sölvegatan 12, 223 62 Lund Besöksadress och undervisning: Geocentrum I, Sölvegatan 10, Lund HEKA22:1 Miljöantropologi, 7,5 högskolepoäng Kursinformation – vårterminen 2021 Version 2020–12–11 För dig som föredrar att ha all viktig kursinformation samlad i ett enda dokument, som går lätt att skriva ut, finns denna sammanställning. All

https://www.keg.lu.se/sites/keg.lu.se/files/2020-12/HEKA22_1_schema_vt%202021.pdf - 2025-07-10

Literature lists

EMP IMEP15 - ESA Environmental Systems and the Anthropocene Mandatory readingTextbookEnvironment, 10th EditionAuthors: David M. Hassenzahl; Mary Catherine Hager; Nancy Y. Gift; Linda R. Berg; Peter H. RavenChapter 1: Introducing Environmental Science and SustainabilityChapter 3: Ecosystems and EnergyChapter 4: Ecosystems and the Physical EnvironmentChapter 5: Ecosystems and Living Organisms Scient

https://www.iiiee.lu.se/masters-programme-environmental-management-and-policy-emp/literature-lists - 2025-07-09

SIMM32 FINAL 210416

SIMM32 FINAL 210416 1 GRADUATE SCHOOL METHODS COURSES SIMM32 Quantitative Methods: Multivariate Analysis Version 1.0 – Spring 2021 SPRING 2021 2 1. WELCOME SIMM32 QUANTITATIVE METHODS: MULTIVARIATE ANALYSIS Contact info Graduate School e-mail: master@sam.lu.se Home page: graduateschool.sam.lu.se Facebook: tinyurl.com/LUgradschoolFB Student Union Home page: samvetet.org Lund University Home page: h

https://www.graduateschool.sam.lu.se/sites/graduateschool.sam.lu.se/files/2021-04/SIMM32%20FINAL%20210416.pdf - 2025-07-10

NGEA01 2023 1

NGEA01_2023 NGEA01_HT23 Respondents: 47 Answer Count: 35 Answer Frequency: 74,47 % Part I: The course in general (If not indicated in another way: 1= not at all, 5=very well) Outcomes The course should give basic knowledge about the planet the soil and its bio-geo-sphere dynamic systems and processes and their role in  different applications in research and society. The aim of the course is that s

https://www.nateko.lu.se/sites/nateko.lu.se/files/2025-01/NGEA01_2023_1.pdf - 2025-07-10

NGEA01 2022 utan fritextsvar

NGEA01_2022 NGEA01_HT22 Respondents: 39 Answer Count: 25 Answer Frequency: 64,10 % Part I: The course in general (If not indicated in another way: 1= not at all, 5=very well) Outcomes The course should give basic knowledge about the planet the soil and its bio-geo-sphere dynamic systems and processes and their role in  different applications in research and society. The aim of the course is that s

https://www.nateko.lu.se/sites/nateko.lu.se/files/2023-03/NGEA01_2022_utan_fritextsvar.pdf - 2025-07-10

NGEN01 Evaluation 2022

NGEN01 HT2022 Evaluation full NGEN01_HT2022 Course Evaluation Answer Count: 9 Part I: Your thoughts on the course in general (If not indicated in another way: 1= not at all, 5=very well) Do you think that the aims, as described above, have been  achieved in this course? Do you think that the aims, as  described above, have been  achieved in this course? Number of responses 1 0 (0,0%) 2 0 (0,0%) 3

https://www.nateko.lu.se/sites/nateko.lu.se/files/2023-04/NGEN01%20Evaluation%202022%20.pdf - 2025-07-10

NGEN01 course evaluation 2021

NGEN01_HT2021_rapport NGEN01_HT2021 Course Evaluation Answer Count: 5 Part I: Your thoughts on the course in general (If not indicated in another way: 1= not at all, 5=very well) Do you think that the aims, as described above, have been  achieved in this course? Do you think that the aims, as  described above, have been  achieved in this course? Number of responses 1 0 (0,0%) 2 0 (0,0%) 3 0 (0,0%)

https://www.nateko.lu.se/sites/nateko.lu.se/files/2023-04/NGEN01%20course%20evaluation%202021.pdf - 2025-07-10

Information för nya studenter

Information för nya studenter | Matematikcentrum Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system

https://www.maths.lu.se/utbildning/kandidatprogram-matematik/studentinformation/information-foer-nya-studenter/ - 2025-07-08

No title

MInstitutionen för kulturvetenskaper, avdelningen för Musikvetenskap och Intermediala studier Institutionen för kulturvetenskaper, Besöksadress  LUX, hus C, Helgonagatan 3, Lund Webbadress www.kultur.lu.se LITTERATURLISTA Sida 1 av 2 2 Sida 3 av 2 Kurslitteratur för (IMSA11:1) Intermediala studier: Grundkurs, Delkurs 1, Teorier och metoder I. Tolkning och analys 7,5 hp, HT 2025/ Fastställd av inst

https://www.ht.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/IMSA11/20252/LITT_IMSA11_DK1.docx - 2025-07-08

Kurser

Kurser | Avdelningen för teknisk logistik Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Dessa

https://www.tlog.lth.se/utbildning/kurser/ - 2025-07-09

LIVB30 dk1_LitteraturlistaHT2025

LIVB30 dk1_LitteraturlistaHT2025 Lunds universitet HT 2025 Språk- och litteraturcentrum, Litteraturvetenskap LIVB30, delkurs 1: Sakprosa: genre, form, stil (7,5 hp) Litteraturlista Fastställd av Sektionsstyrelse 2, Språk- och litteraturcentrum, den 2 juni 2025. Primärlitteratur Valfria upplagor om inget annat nämns Alexandrova-Zorina, Liza, Imperiets barn: ett reportage (236 s.) Amelina, Viktoria,

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/LIVB30/20252/LIVB30_dk1_LitteraturlistaHT2025.pdf - 2025-07-07

No title

Litteraturlista för EUHA13, Europastudier: Grunder i projektledning och kommunikativa strategier, 5 högskolepoäng, fastställd av Lärarkollegium 5, 2010-08-23, reviderad av styrelsen för Sektion 5, 2020-05-28 Obligatorisk litteratur Palm, Lars & Åkerström, Marja (2019, 2:a upplaga), Kommunikationsplanering: en handbok på vetenskaplig grund, Studentlitteratur, Lund (ca 200 sidor) Tonnquist, B. (2018

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/EUHA13/20222/Litteraturlista_f_r_EUHA13_HT2020_1_.pdf - 2025-07-08

Arsredovisning 2019

Årsredovisning 2019 SAMHÄLLSVETENSKAPLIGA FAKULTETENS BIBLIOTEK & BIBLIOTEKET VID CAMPUS HELSINGBORG 3LUNDS UNIVERSITET | SAMHÄLLSVETENSKAPLIGA FAKULTETENS BIBLIOTEK & BIBLIOTEKET VID CAMPUS HELSINGBORG | ÅRSREDOVISNING 2019 Innehåll Verksamhetsåret 2019 4 Forskarstöd 5 Media 6 Stöd till utbildningen 7 Fysiska och digitala lärmiljöer 8 Samhällsvetenskapliga fakultetens bibliotek 1999-2019 9 Biblio

https://www.sambib.lu.se/sites/sambib.lu.se/files/arsredovisning_2019.pdf - 2025-07-10

No title

Språk- och litteraturcentrum List of Literature for UKRB02, Ukrainian: Beginners’ course II, 15 credits Established by Section 5, 2023-10-26 List of Mandatory Literature Mazuryk, Danuta. Ukraïnsʹka mova dlja inozemciv: krok za krokom. Kharkiv: Folio. 2023. (also as an e-book) List of Recommended Literature Burak, Mariana. "Яблуко": підручник з української мови як іноземної (базовий рівень). ("Yabl

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/UKRB02/20251/Litteraturlista_UKRB02_vt24.pdf - 2025-07-07

MANAGEMENT TOOLS FOR BUSINESS MODEL INNOVATION–A REVIEW

The purpose of this chapter is to identify and classify proposed business model innovation tools through a literature review of academic publications. We classified the tools into three categories: innovation process stage, strategic objective and size of firm. Our main findings are that the overall number of business model innovation (BMI) tools described in the research literature is limited mos

Museum of the Future of Design in Copenhagen

The subject of this research was to conceptualize a Museum for the Future of Design in Copenhagen. Particularly, the museum collection focuses on experimental research in design, architecture, art, and engineering. An open flat brownfield towards the sea on Refshaleøen Island was chosen as the most suitable location for the Museum. Refshaleøen is a harbour and industrial area with a plethora of n

All you have to do is ask: Innovation and value creation in the post-consumer apparel industry

This study aims to explore the development of a self-motivated (e.g. not policy or regulation initiated) closed-loop, clothing take-back program within a large sized enterprise in the fashion/apparel industry. From the perspective of a single case study – that of the Eileen Fisher Renew program – this thesis aims to explore, outline and describe EF Renew’s business model. The ultimate goal is to d

Applications of digitization to museum collections management, research and accessibility

Over the past few decades, digital methods of documentation and exhibition have been becoming ever more popular in museums. As technologies advance, so too do the implications for museum digitization. This thesis provides a glimpse into the current atmosphere of museum digitization, proposes new applications for digital documentation and propagates these themes through the development of a case st

Defining A Business Model For A Non-Profit Research Core Facility For Nano Delivery Systems Of Nucleic Acid Therapies

Nucleic acid therapies represent a groundbreaking approach in modern medicine, capable of potentially curing previously untreatable diseases by modifying gene expression at the DNA or RNA level. Despite their promise, effective delivery of these therapies remains a significant hurdle. Addressing this challenge is the central mission of the soon-to-be-established Chalmers Precision HealthTech Hub.