Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "Canvas" gav 4626 sökträffar

Psp 191023 nr7 protokoll

1 PROTOKOLL 7:2019 Dnr STYR 2019/1715 LUNDS UNIVERSITET lnstitutionen for psykologi ledningsgruppen for psy kologpr ogrammet Sammantradesdatum 2019-10-23 Narvarande ledamoter Jonas Bjarehed Bengt Brattgard Dariush Djamnezhad Daiva Daukantaite Amelia Hansson Maria Holmqvist Tomas Kempe Jens Knutsson Erik Lundin Chris Mathieu Berti! Persson Elia Psouni Magnus Ring Elinor Schad Susanna Vestberg Margi

https://www.psy.lu.se/sites/psy.lu.se/files/psp_191023_nr7_protokoll.pdf - 2025-12-22

Kursutvärdering JBKA01 VT25 0

KURSUTVÄRDERING 2025–10–14 Postadress Besöksadress Telefon E-post Webbadress Box 207 Lilla Gråbrödersgatan 4 046-222 11 26 bk@jur.lu.se www.jur.lu.se 221 00 Lund 222 22 Lund Kursutvärdering för Barnkonventionen ur ett svenskt perspektiv, [JBKA01], VT25 Kursansvarig: Kristian Gustafsson Övriga lärare: Cornelia Nätt, Tova Jangenfeldt, Dilin Dino, Johanna Bentelius, Kevin Bui, Johanna Brandin, Sofie

https://www.jur.lu.se/sites/jur.lu.se/files/2025-10/Kursutva%CC%88rdering%20JBKA01%20VT25_0.pdf - 2025-12-22

NGEN01 Course Evaluation SummaryHT2020

Course Summary for ”Climate Change and its Impacts on the Course Summary for ”Climate Change and its Impacts on the Environment” ht 2020 Course coordinator: Paul Miller (INES) Teachers in the course: Paul Miller, David Wårlind, Stefan Olin, Jing Tang, Wenxin Zhang, Marko Scholze, Vaughan Phillips (all INES), Wilhelm May (CEC), Jesper Sjolte (Geology) Number of students: 14 registered students Grad

https://www.nateko.lu.se/sites/nateko.lu.se/files/2023-02/NGEN01%20course%20evaluation%20summaryHT2020.pdf - 2025-12-22

Valkomstbrev mveb15 v20

Brevmall 2019-12-27 Besöksadress Telefon dir Växel E-post Internet Sölvegatan 37 046-222 3782 046-222 0000 Yvonne.Persson@cec.lu.se http://www.miljovetenskap.lu.se Mi l jövetenskapl ig utb i ldn ing Centrum för mi l jö- och k l imatforskn ing Välkommen till kursen MVEB15 Miljöpolitik och förvaltning VT2020 Vi vill hälsa dig välkommen till kursen Miljöpolitik och förvaltning. Vi hoppas att det ska

https://www.cec.lu.se/sv/sites/cec.lu.se.sv/files/valkomstbrev_mveb15_v20.pdf - 2025-12-22

No title

HISA27/HISA35 VT 2025 Temakurs 2 Föremål i det förutna: Den medelda människans möte med ngen Människan är alltid omgiven av föremål, föremål som vi ser, äger, önskar att vi hade eller helst skulle vara utan. I och med den vetenskapliga och senare industriella revolutionen och massproduktionens tidevarv har vår syn på tingen förändrats på ett avgörande sätt jämfört med den hantverksbaserade medelti

https://www.historiska.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/HISA35/20261/F_rem_l_i_det_f_rflutna.pdf - 2025-12-21

SIMP37 FINAL 210726

SIMP37 FINAL 210726 1 Version 1.0 – January 2021 GRADUATE SCHOOL PROFILE COURSES SIMP37 Theories and Issues in Development AUTUMN 2021 2 1. WELCOME SIMP37 THEORIES AND ISSUES IN DEVELOPMENT Contact info Graduate School e-mail: master@sam.lu.se Home page: graduateschool.sam.lu.se Facebook: tinyurl.com/LUgradschoolFB Student Union Home page: samvetet.org Lund University Home page: http://lundunivers

https://www.graduateschool.sam.lu.se/sites/graduateschool.sam.lu.se/files/2021-07/SIMP37%20FINAL%20210726.pdf - 2025-12-22

No title

DIDA05 DRAMATURGI. GRUNDKURS, 30 HP HT25 Litteratur (Fastställd i Sektionsstyrelse 2, SOL-Centrum, 2 juni 2025) Delkurs 4: Föreställnings- och scenkonstanalys, 7,5 hp Carlson, Marvin (2003). "Theatrical performance: illustration, translation, fulfillment, or supplement?” i Theatre Journal, vol. 37, no. 1 (”Theory”) , s. 5-11 (Tillgänglig via LUBSearch) (15 s.) Groot Nibbelink, Liesbeth; Merx, Sigr

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/DIDA05/20252/DIDA05_Delkurs_4_HT25.pdf - 2025-12-20

No title

1 (3) Kurslitteratur för ENGA22 Engelska: fortsättningskurs, 30 högskolepoäng, VT2026 Fastställd (senast ändrad) av styrelsen för Sektion 4, 2025-11-21 Notera att angivet tryckår anger den tidigaste upplaga som kan användas. Notera att ISBN-numret bara finns angivet för att hjälpa dig att hitta rätt bok. Om övriga uppgifter stämmer (författare, titel, år, förlag), gör det inget om ISBN-numret av n

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/ENGA22/20261/ENGA22_VT2026.pdf - 2025-12-20

No title

1 (3) Kurslitteratur för ENGA22 Engelska: fortsättningskurs, 30 högskolepoäng, HT2025 Fastställd (senast ändrad) av styrelsen för Sektion 4, 2025-05-23 Notera att angivet tryckår anger den tidigaste upplaga som kan användas. Notera att ISBN-numret bara finns angivet för att hjälpa dig att hitta rätt bok. Om övriga uppgifter stämmer (författare, titel, år, förlag), gör det inget om ISBN-numret av n

https://www.sol.lu.se/media/utbildning/dokument/kurser/ENGA22/20252/ENGA22_HT2025.pdf - 2025-12-20

Requirements for exchange studies

For LUSEM students To go on an exchange you must meet certain requirements, both to apply and to be able to go. Read the following information carefully, hopefully it will answer most of your questions. Exchange studies within a Bachelor’s programmeGeneral requirementsWhen do I apply?Requirements for going on exchangeLanguage requirementsCourse selectionProgramme-specific requirementsExchange with

https://www.lusem.lu.se/study/international-opportunities/studies-abroad-international-opportunities-lusem-students/exchange-studies-lusem-students/requirements-exchange-studies - 2025-12-22

Kursanalys GEOC07 VT22

Kursanalys GEOCO7 Geofysisk undersökningsmetodik, 15 hp w 2022 Kursen som i år genomftirdes fìir fiärde gången enligf nuvarande kursplan är sedan2020 periodiserad så att den endast ges vart annat år. Den har ett betydande inslag av tillämpad geologi och undervisas till stor del av timarvoderad personal från konsultbranschen. Kursansvarig, Jesper Sjolte, är dock anställd vid geologiska institutione

https://www.geologi.lu.se/sites/geologi.lu.se/files/2022-08/Kursanalys%20GEOC07%20VT22.pdf - 2025-12-22

NGEA05 VT22

NGEA05 VT22 NGEA05_VT22 Answer Count: 3 NGEA05 VT22 Part I: The course in general (If not indicated in another way: 1= not at all, 5=very well) Do you think that the aim, as described above, has been  reached in this course? Do you think that the aim, as described above, has been reached in this course? Number of  responses 1 1 (33,3%) 2 0 (0,0%) 3 0 (0,0%) 4 1 (33,3%) 5 1 (33,3%) Total 3 (100,0%)

https://www.nateko.lu.se/sites/nateko.lu.se/files/2023-03/NGEA05%20VT22.pdf - 2025-12-22

Framtidens affärsmodeller för eldistribution till fastigheter – teknik, elmarknad och kunder i utveckling

The purpose of this study is to put focus at the most relevant areas of a business model for power distribution to real estates in a context of technology, electricity market and customer input. By taking a closer look at new energy technology and the electricity market in Sweden – complemented with insights from a number of interviews with potential customers in the form of real estate companies