Inköp av företagsbilar - påverkar Inbound Marketing? En kvalitativ studie på Inbound Marketing och dess roll i organisatoriska inköp av företagsbilar hos Din Bil i Malmö
Examensarbetets titel: Inköp av företagsbilar – påverkar Inbound Marketing? En kvalitativ studie på Inbound Marketing och dess roll i organisatoriska inköp av företagsbilar hos Din Bil i Malmö Seminariedatum: 2020-01-16 Ämne/kurs: FEKH29 Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå Författare: Alfred Bytyci, Daniel Ostojic, Sasa Veljkovic Handledare: Annette Cerne Nyckelord: InbTitle: Procurement of company cars – does Inbound Marketing affect? A qualitive study of Inbound Marketing and its role in the organizational buying of company cars from Din Bil in Malmö. Seminar date: 2020-01-16 Course: FEKH29 Business Administration: Bachelor Degree Project in Marketing Undergraduate Level Authors: Alfred Bytyci, Daniel Ostojic, Sasa Veljkovic Advisor: Annette Cerne Key words: I
