Josefin Palmén om träning och diabetes
Den här artikeln är över 5 år gammal, och informationen kan därför vara inaktuell. Att göra en "Iron man" är svårt. Att göra en "Iron man" som diabetiker är ännu svårare. Josefin Palmén insjuknade vid 36-års ålder i diabetes typ 1, men det har inte hindrat henne från att fortsätta träna. "Dessutom är det ett sätt att förlänga livet som diabetiker", säger hon.Josefin är en av föreläsarna på Världsd
https://www.diabetesportalen.lu.se/artikel/josefin-palmen-om-traning-och-diabetes - 2026-06-23
