Valmöjligheternas pris: En kvalitativ studie om unga vuxnas köpbeslutsprocess online i relation till AIDA- och CDMP-modellen
Examensarbetets titel: Valmöjligheternas pris; En kvalitativ studie om unga vuxnas köpbeslutsprocess online i relation till AIDA- och CDMP-modellen Seminariedatum: 03 juni 2025 Kurs: FEKH29, Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Elin Carlsson, Maja Kajander och Josephine Syrén Handledare: Jon Bertilsson Fem nyckelord: Unga vuxna, köpbeslutsprocess, Title: The Price of Choice: A Qualitative Study of Young Adults’ Online Buying Decision Process in Relation to the AIDA and CDMP Models Seminar date: June 3rd, 2025 Course: FEKH29, Bachelor Degree Thesis in Marketing, 15 ECTS-credits Authors: Elin Carlsson, Maja Kajander and Josephine Syrén Advisor: Jon Bertilsson Five keywords: Young adults, Buying Decision Process, online, ADIA, Consumer De
