Expertis, välvilja och integritet. Kontextens inverkan på hur förtroende uppfattas vid köp av konsulttjänster.
SAMMANFATTNING Examensarbetets titel: Expertis, välvilja och integritet. Kontextens inverkan på hur förtroende uppfattas vid köp av konsulttjänster Seminariedatum: 2013-01-17 Ämne/kurs: FEKH29, Examensarbete i Marknadsföring på Kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Fredrik Svensson, Martin Erlandsson, Patrik Johansson Handledare: Lars Carlman Fem nyckelord: Förtroende, konsulttjänster, ABSTRACT Title: Ability, benevolence and integrity. Contextual impact on how trust is perceived in the purchase of consulting services. Seminar date: 2013-01-17 Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC) or ECTS‐cr) Authors: Fredrik Svensson, Martin Erlandsson, Patrik Johansson Advisor: Lars Carlman Key
