Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "*" gav 548066 sökträffar

Storyn om Monki

Vårt syfte med denna kandidatuppsats är att få en insikt i hur butiksdesign kan utgöra en betydelsefull aspekt som skapar värde för både kund och företag. Med utgångspunkt i vårt fallföretag Monki, ämnar vi att empiriskt studera deras butiksdesign samt hur butiksdesignen är kopplad till Monkis varumärke. För att därefter analysera hur dessa aspekter kan skapa ett kundvärde och därmed ett värde för

Kommunicera mera, då ni blir flera! En studie om vikten av kommunikation och samarbete i en förändringsprocess.

Syfte: Syftet med uppsatsen är att belysa hur samarbetet och kommunikation fungerar i en planerad förändringsprocess. Metod: Vi har använt oss av en fallstudie med kvalitativa intervjuer. Vi har genomfört totalt sju intervjuer. Fem intervjuer med butikschefer på handelsområdet och två intervjuer med Väla köpcentrums marknadschef. Slutsatser: Vi anser att kommunikationen och samarbetet i handelsomr

Klagomålshantering – en studie om gapen mellan teori och praktik

Arbetets art: Service Managementprogrammet, inriktning hotell och restaurang, Kandidatuppsats, 15 högskolepoäng Titel: Klagomålshantering – En studie om gapen mellan teori och praktik Engelsk titel: Service recovery – A study about the gaps between theory and practice Handledare: Christer Eldh och Veronica Åberg Datum: Juni 2009 Bakgrund: Det finns många olika teorier om hur klagomål ska hanteras.

Var går gränsen? – En fallstudie om processerna på IKEA Kundservice center

Abstract Course: SMTX06, Bachelor of degree. 15 hp. Spring 2009 Authors: Amir Amini Harati, Nosherwan Bajwa, Daniel Djukic Title: Where is the border? – A case study of the processes in IKEA Customerservice center Supervisors: Jan E. Persson, Mattias Wengelin Aim: The purpose of this study is to identify the problems within the borders between the processes in service companies. By making a map of